МВФ, дай нам ще кредитів! Нам не вистачає на чартер для Клюєва!

Уклавши угоду з МВФ, Україна взяла зобов’язання максимально скоротити видатки держави. Тільки стосується це простих бюджетників, але аж ніяк не vip-посадовців.

Міністерство економіки оприлюднило інформацію про закупівлю в одного учасника, яку було зроблено минулого тижня.

Перший віце-прем’єр Андрій Клюєв чартером злітав до Пекіну. Цей переліт обійшовся платникам податків у 1 мільйон 750 тисяч гривень.

Досі інформація, скільки коштує переліт бортом авіакомпанії «Україна», що обслуговує перших осіб держави, трималася в секреті.

«Забезпечення повітряних перевезень покладено на Державне авіаційне підприємство «Україна», інформація про яке є конфіденційною«, – сказано у відповіді на наш попередній запит від 4 червня щодо повітряних подорожей Клюєва.

І от тепер можна зробити висновок, на що ідуть гроші платників податків.

1 мільйон 750 тисяч гривень за один авіапереліт – це дуже так нехіло в країні, враженій кризою, де через бюджетні дірки змушені підвищувати пенсійний вік для жінок.

Для порівняння – білет бізнес-класу авіакомпанії Lufthansa за маршрутом Київ-Пекін-Київ через Франкфурт коштує від 22 до 62 тисяч гривень.

Причина, чому тендер на перевезення Клюєва до Китаю був оголошений серед одного учасника – це доручення самого Клюєва.

У «Обґрунтуванні застосування процедури закупівлі в одного учасника» за підписом заступника міністра економіки Марухна сказано:

«у зв’язку з виникненням термінової потреби в послугах з перевезення пасажирів авіаційним транспортом, які не підпорядковуються розкладу та з метою належного і своєчасного виконання доручень Першого віце-прем’єр-міністра України N50005/0/1-10 від 16.08.2010р. та N50217/0/1-10 від 17.08.10 щодо перельоту Першого віце-премєр-міністра України Клюєва А.П. та членів української делегації до м.Пекін (КНР) для участі у засіданні Міжурядової Українсько-Китайської комісії з питань торговельно-економічного співробітництва».

Навіть якщо уявити, що з Клюєвим літало 20 чиновників, то економія, скористайся вони Lufthansa за найвищим тарифом 62 тисячі за квиток, склала би півмільйона гривень.

Але навіщо економити, якщо це гроші державні – тобто нічиї?

А бидло все стерпить.

Сергій Лещенко