Политическая реклама и телезритель-избиратель

Експертна група Kwendi провела дослідження, згідно якому більшість комерційних рекламних роликів сприймаються споживачами погано, а політична реклама — дуже погано.

091008160808_th_255

Експертна група Kwendi отримала результати першої хвилі регулярного дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall Rating.

Лідером серед топ-10 роликів вересня стала реклама дитячих молочних сумішей NAN від Nestle. При цьому тільки три відео з 10 отримали від респондентів позитивну оцінку. Як повідомляється, середня запам’ятовуваність комерційної реклами опинилася майже в двічі нижчою, ніж у політичних роликів.

Повне фіаско зазнали ролики всіх тих, що рекламуються зараз на телебачення кандидатів в президенти України. Як тільки глядач розуміє, що відео — політичне, його сприйняття різко погіршується.

Під час реклами спікера парламенту Володимира Литвина люди готові перемкнути канал вже на п’ятій секунді, голови Партії регіонів Віктора Януковича — на восьмій. Тільки креатив прем’єр-міністра Юлії Тимошенко зміг в останніх 5-7 секунд (тобто глядача «вистачає» на перегляд всього відео!) повернути стартовий рівень оцінки.